Lull – en levende blomst

Posted: 23. March 2010 in Uncategorized
Tags: ,

Jeg forbliver lidt ved emnet lamper endnu og jeg lægger al skylden på Lull projektet som jeg har fået lov til at præsentere her på bloggen.

Lampen er vildt magisk  og jeg glæder mig virkelig til at den kommer ud i produktionen.

Tak til Lull designere: Audun Kollstad, Heide Buene og Marianne Varmo for at I har skabt et så bogstaveligt levende produkt. Held og lykke med den kommercielle del af projektet samt fremover med jeres fremtidige design projekter.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

The Lull video speaks for itself. Three young Norwegian designers have created a living lamp – literally. The world of magic can now move in into our homes. Congratulations to the Lull crew!

Leave a Reply

