Kunstværker på gulvet

Posted: 1. March 2010 in Uncategorized

Som I måske kan huske var jeg (og er det stadigvæk) på udkig efter den perfekte løber til vores entré og ærgrer mig over at en af dørene i rummet er kun 5mm hen over gulvet hvad giver selvfølgelig meget begrænsede muligheder hvad angår tæpper. De fleste er nemlig mindst 10mm tykke og de fantastiske fra byHenzel som jeg går og drømmer om er derfor uopnåelige for mig, pga. deres tykkelse på hele 15mm …men lækre er de:

…og disse to med lidt mere knald på:

Min absolut yndlingsmodel er det her flotte (og ja, sikkert for nogen lidt kedelig😉 ) tæppe:

I know, I know…endnu en gang sort og hvidt mønster. Hvad kan jeg sige? Can’t help it really!🙂

Og til sidst dette ægte mesterværk:

Det fantastiske er at alle tæpper kan bestilles i PRÆCIST den størrelse du ønsker dig. Jeg ønsker mig f.eks. en størrelse på 700 (el. 80) x 3000mm…men som allerede skrevet foroven sidder min dør alt for tæt på gulvet. Øv!

Have you already seen those magnificent carpets from byHenzel? They are pure pieces of art. You can order them in any size you need. My absolute favourite one is the one with dark grey background and white text!

Comments
  1. Lærke says:

    Jeg er vild med det !
    – og med din blog!

Leave a Reply

