Lidt til udelivet…mon ikke foråret er på vej?

Posted: 24. February 2010 in Uncategorized

Nej, hvor jeg glæder mig til foråret; de lange lyse dage og udelivet vi har glemt alt om i flere måneders vinterkulde.

Hvis jeg havde en større have ville jeg helt sikkert vise disse smukke organiske møbel-kunstværker frem med den stolthed de fortjener.

Jeg er absolut vild med den her Zen udendørs bænk. Jeg ser for mig forhaven til en flot hvidpudset villa, lysegrå granitfliser, kortklippet græs og det her surrealistiske mesterværk fra Nola der byder både beboerne og gæsterne velkommen.


Følgende to ultramoderne bænke (Wave og Y) tegnet af Alexandre Moronnoz er måske mere egnede til en stor baghave; igen er de eksempler på nogen spændende funktionelle kunstværker.

…og lidt fra en anden genre – lige så organiske former, dog i meget mere enkel, nærmest sparsomlig form – Lebello udendørs chaiselong:

I hope we will soon wave winter goodbye and celebrate long bright days taking over. But before that happens I simply comfort myself with inspiring shots of intriguing outdoor benches and chaise-longs. Soft organic forms and a modern touch is definitely a trendy combination.

Leave a Reply

