A bachelor’s exile

Posted: 10. September 2010 in Design, Wish list
Tags: , ,

Now, isn’t this place just perfect for a bachelor with a sense of style, quality and elegance?

Most of the storage solutions are from an Italian home furnishing brand – Poliform. Inspired by their own kitchen design brand Varenna they have done an interesting show case project on how well you can live in an 80m2 apartment if you think it through.

…and as you can see they have really thought it through thoroughly! ;)

Comments
  1. Heidi says:

    Ja, her er opbevaringen gennemtænkt kan man se – jeg kunne godt ønske mig lidt af den organisering og skabsplads… Men det jeg synes er det flotteste er farvedetaljerne der gentages i hele lejligheden – den gule stol i stuen er sej og et fokuspunkt for hele lejligheden. Flot inspiration!

    Og tak for søde kommentarer på min blog i dag – jeg er mindst lige så glad for alle de søde kommentarer du lægger på min blog, Ewelina! Fortsat god weekend! Knus; Heidi

  2. ereszke says:

    Hej søde Heidi, jeg er glad for at jeg også kan bidrage med lidt inspiration til dig :) Jeg er nok mest til den moderne italienske stil, dog gerne med flotte eksempler på danske mesterværker og den viste lejlighed er nok meget tæt på min ideelle…med både skarpe linier og masser varme ;)
    Knus og hav en dejlig uge!
    Ewelina

  3. Fonda LaShay says:

    wow! i am in love, i want to move in yesterday!

    Love your blog, found it on design refuge today and am so excited!

Leave a Reply

