Any resemblance? :o)

Posted: 16. February 2010 in Uncategorized

Flotte Lampetta lamper tegnet af Jesper K. Thomsen. LAMPETTA er en meget stilfuld lampe i lakeret stål og glas. Kombinationen af lakeret stål og massivt glas giver et moderne look med runde former. Lampen giver samtidigt et flot fokuseret og behageligt lys i rummet.

Lampetta er ret tydeligt inspireret af de fantastiske retro scooters fra Italien.

Lampetta lamper findes i forskellige udgaver og forhandles hos www.pulz.dk

Comments
  1. Lise Tordrup Elkjær says:

    Hej Ewelina
    Kender du lamperne? Giver pendlen mon et ordentligt arbejdslys over køkkenbordet?

    • Hej Lise, jeg har ikke set lamperne i virkeligheden men det er dem der kommer til at hænge ved min seng så snart jeg finder min drømmelejlighed (læs: meget snart). De giver sikkert lige så godt lys som Bestlite lamperne men så fås de også til en helt anden pris som jeg gider godt at betale.

Leave a Reply

